Monday, December 27, 2010

Pengenalan pasal blog makanan dan tempat makan nih...

Haha...akhirnya aku dapat create blog aku yg pertama pasal makanan dan tempat makan.....lebih-lebih lagi yang halal...Oleh kerana minat aku ni pada makanan dan juga suka makan...aku sedaya upaya cuba membawa semua pengunjung blog aku ni mengetahui tempat feveret aku makan, tempat aku pernah makan beserta komen aku ttg tempat tuh dan juga bertukar-tukar informasi mengenai tempat makan yg perlu direkemenkan supaya org lain dapat jugak faedahnya. Selain itu, blog ini juga terbuka kepada resepi-resepi baru utk org lain try ataupun kalau org lain nak bagi resepi pun boleh...sebab aku juga suka masak....tapi taklah pro sgt...hahahaha...Bak kata, semua pasal makanan dan makan akan diceritakan secara santai disini.Semoga semua mendapat manfaat dari blog nih yek....Idup makan.....

No comments:

Post a Comment